Wednesday, February 21, 2007

Links Added

Today I added some links due to Cary's torments! :joke:
If you wanted a link to my site, just email me in the address provided below (link in the copyright footer).

I will tweak the default style sheet (CSS) later on when I have the time, to make my blog more presentable.
I am still thinking on what articles I will be posting, whether tutorials or news from the web, aside from my usual rants and chants.
Photos on this blog will be kept at minimum, to enable faster page loads.

Vie Victus!


6 comments:

Anonymous said...

elo????? ganhan kos imong blog ha!!! very presentable plus interesting ka kay maypagkathrilling imong mga post hahahhah bitaw dong jlee u did a very good job!!!!! applauseoi mga kababayan!!!!!! makaaddict ang blog no? hahahhahahha osegi oi naadd na tika dong thank u s aimong pagadd nako ha???ahhhhh o segi oi gwapo bavooooooo

JLee said...

waaaaaaaaaaaah! tnx shoul! i mean iReL.. nana sad nang gwapo, ulaw bya ta! :lol:
maka-adik gyud, labi na kung naa kay daghan isulti sa kalibutan.. hehehe.

Anonymous said...

OA ha!!! ibalhin pa ug irel okss ra oi pwede ra ko nimo tawgon shoul hahahah sama sa akong giingon daghan kaayu kog alias ani hahahhahah maayu ni para maglibog akong giutangan:))

JLee said...

bwahahaha! dko mag ing-ana kay maglibog nya ang mga nangutang nako, di nya ko mabayran. iReL lang kay mas nahan manko nya duol rasad sa imu real name..

Anonymous said...

so padayon na jud ka sa imo blog career jud JLèé?! hehe :D

JLee said...

hahaha..
awun lang mayang..
murag nind0t paman karon! :lol: